Prevádzka elektrických vozidiel v režime „vozidlo do siete“ z pohľadu vplyvu prevádzkových režimov vozidla
Main Article Content
Abstract
Článok sa zaoberá porovnávaním vplyvu profilu trasy na spotrebu energie batériového elektrického vozidla. Pri tomto porovnávaní sa zohľadňuje podrobnejší popis trasy, charakteristiky akcelerácie a brzdenia vozidla, vrátane rekuperácie energie. Na vykonanie simulácií boli vytvorené modely trás na základe reálnych mapových údajov zo Slovenska. Tieto modely sa potom použili v prostredí Matlab Simulink na vyhodnotenie spotreby energie pre rôzne vybrané trasy. Skúmanie uvedeného bolo zvolené práve s prihliadnutím na vplyv prevádzky týchto vozidiel v režime vozidlo do siete.
Article Details
Section
Smart Grids and Electromobility
Authors of the contribution acknowledge that the contributed article has not been up to the day published in any journal, neither has it been submitted for publishing in another journal. At a time, Authors delegate to the editorial board of ELEKTROENERGETIKA journal the authority to publish the contributed article on the journal Internet WEB page (http://jeen.fei.tuke.sk) at understanding that the journal editorial board assumes no responsibility for damages suffered due to use of acts, methods, products, instructions for use or other ideas published by the article authors, neither for by them advertised information. Authors represent that they are fully aware of the fact that articles are not being linguistically corrected by the journal editorial staff, and that they hence assume unlimited responsibility for lingual correctness.